مقدمه:

آیا برای آموزش سریع مکالمه زبان کتاب ۵۰۴ زبان انگلیسی را خریداری کرده اید؟ آیا می دانید برای قبولی در ایلتس برای مهاجرت بهترین روش خریداری کتاب ۵۰۴ زبان انگلیسی می باشد؟ آیا می دانید بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت چه کتابی پیشنهاد می کند؟ آیا تا کنون مکالمه روزانه انگلیسی فشرده مهاجرت را در کتاب ۵۰۴ مطالعه کرده اید؟ آیا می دانید پکیج زبان انگلیسی مهاجرت مطالب بسیار آموزنده دارد؟ آیا می دانید دوره مکالمه زبان انگلیسی مخصوص مهاجرت در کتاب ۵۰۴ با تمام نکات آورده شده است؟ در واقع باید گفته شود که اگر افراد لغات وسیعی بلد باشند جملات متنوع ‌تری نیز پیدا خواهند کرد، شایان ذکر است که دانش زبانی فقط به دانستن و یادگیری لغات فراوان وابسته نیست. بلکه باید بتوان آن ها را در جمله یاد گرفت شاید شرکت در کلاس های حضوری یکی از بهترین روش ها برای آموزش مکالمه زبان مهاجرت باشد. اما برخی از منابع و کتاب ‌ها نیز موجود می باشند، که می توان با استفاده از آن ها لغات ضروری را فرا گرفته که یکی از این کتاب ها ۵۰۴ است. در ادامه مطالب اطلاعات بیشتری در مورد کتاب ۵۰۴ در اختیار شما قرار گرفته می شود.

کتاب ۵۰۴ چیست؟

یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی کتاب ۵۰۴ است. که دارای ۴۲ درس می باشد که هر درس دارای ۱۲ کلمه جدید می باشد. تمام کلمات این کتاب از کتاب ها، فیلم ها، مطبوعات، مکالمات، مجلات و لغات کاربردی جمع ‌آوری شده است، که در ابتدا به صورت نمونه ارائه می شوند. در مرحله دوم کلمات در فیلم و کلیپ های متعدد استفاده شده و سپس در متون و داستان ها آورده می شود. در قسمت پایانی هر درس تعدادی تمرین آورده شده که لغات جدید در آن ها گنجانده می شود. کسانی که قصد شرکت در مکالمه زبان انگلیسی مخصوص مهاجرت دارند، می توانند لغات جدید را در این کتاب یاد بگیرند و در آزمون آیلتس برای مهاجرت به راحتی قبول شوند.

مهم ترین ویژگی کتاب ۵۰۴ تکرار کلمات در سراسر کتاب است و زبان آموز می تواند با مکالمه روزانه انگلیسی فشرده مهاجرت کلمات را به درستی یاد بگیرد، و با کاربرد آن ها آشنا شود، در اصل اگر از این کتاب به صورت هوشمندانه استفاده شود، دانش زبان آموز تقویت خواهد شد. شاید این نکته برای تان جالب باشد که بدانید استفاده از کتاب موجب یادگیری لغت پر کار برد انگلیسی خواهد شد و لغات یاد گرفته شده به مدت زیاد در ذهن افراد خواهد ماند. بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت به همه زبان آموزان کتاب ۵۰۴ را پیشنهاد می‌کند زیرا این کتاب بسیار کاربردی و مناسب است افراد می توانند با استفاده از این کتاب آموزش سریع مکالمه زبان را فرا بگیرند.

چه کسانی می توانند از کتاب ۵۰۴ استفاده کنند؟

کسانی که در حد ابتدایی با زبان انگلیسی آشنایی دارند و اصولی اول زبان را بلدند می توانند این کتاب را خریداری کنند. کتاب ۵۰۴ برای زبان آموزانی که در سطح قبل از متوسطه، متوسطه و پیشرفته در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند بهترین گزینه است. به طور کلی کتاب ۵۰۴ برای افراد نام برده شده در زیر مفید خواهد بود:

  1. افرادی که می ‌خواهند دایره لغات زبان انگلیسی خود را گسترش دهند و مدت زمان طولانی آن ها را به خاطر داشته باشند.
  2. زبان آموزای که به دنبال روش های خلاقانه برای درک و فهم بهتر کلمات زبان انگلیسی می باشند.
  3. متقاضیانی که سعی دارند تسلط زیادی روی کلمات انگلیسی داشته باشند و در زبان انگلیسی بالاترین سطح را کسب کنند.
  4. زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس برای مهاجرت دارند.
  5. افرادی که می‌ خواهند دوره مکالمه زبان انگلیسی مخصوص مهاجرت را سپری کنند.
  6. زبان آموزانی که می ‌خواهند پکیج آموزش زبان انگلیسی مهاجرت را یاد بگیرند.
  7. افرادی که می‌ خواهند مکالمه روزانه انگلیسی فشرده زبان را تکرار کنند.
  8. زبان آموزانی که سعی دارند به سبک خلاقانه ای انگلیسی صحبت کنند.

روش صحیح خواندن کتاب ۵۰۴

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که روش صحیح خواندن کتاب ۵۰۴ برای اینکه مطالب فراموش نشود، چیست؟ که در ادامه مطالب روش های به خاطر سپردن کلمات ذکر شده است:

کتاب ۵۰۴ برای کسانی که توانایی برنامه ریزی ندارند بسیار مفید خواهد بود و آن ها در طول چهل و دو هفته می توانند لغات زیادی یاد بگیرند. آنان باید هر هفته یک درس خوانده و ادامه دهند شاید برایتان جالب باشد که بدانید، یکی از روش‌ های آموزش سریع مکالمه زبان نمانیک است که با استفاده از آن لغات انگلیسی به زبان مادری ربط داده شده و بهتر به خاطر سپرده خواهد شد. یکی دیگر از روش های یادگیری لغات استفاده از فلش کارت است، استفاده از این روش بسیار راحت است. به همین دلیل در میان زبان آموزان رایج شده است زبان آموزان می توانند در هر جایی مانند مطب، مترو و اتوبوس از فلش کارت استفاده کنند. در جملات خود از واژه ها استفاده کنید، زیرا یادگیری لغات در جمله بسیار کاربردی است و موجب ماندگاری بیشتر لغت در ذهن خواهد شد تا جایی که می ‌توانید از جملات ساده استفاده کنید تا قابل فهم باشند. یادگیری گروهی یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی محسوب می شود. همیشه از لغات کتاب در صحبت ها به کار ببرید، این روش یادگیری بهتر جواب خواهد داد.

نتیجه گیری

روش های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد و همان طور که در مطالب بالا نیز گفته شد؛ کتاب ۵۰۴ یکی از کاربردی ترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی محسوب می شود، که زبان آموزان می توانند با استفاده از این کتاب زبان انگلیسی را فرا بگیرند و برای آیلتس برای مهاجرت آمادگی کامل داشته باشند. از روش های دیگر یادگیری زبان می توان به استفاده از فلش کارت، استفاده از روش نمانیک، استفاده از لغات در جملات و غیره می باشد. شما می توانید کتاب ۵۰۴ را با مقرون به صرفه و اقتصادی ترین قیمت به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری کنید، شما برای خرید غیر حضوری می توانید در منزل خود به سایت فروش این کتاب وارد شوید و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن کتاب خود را سفارش دهید، و در محل مورد نظر خودتان تحویل بگیرید.