توضیح راه های درآمد از زبان انگلیسی

به طور معمول و کلی، همه افراد فکر میکنند تنها راهی که میتوان از طریق زبان انگلیسی کسب درآمد کرد. ترجمه متون مختلف یا آموزش زبان انگلیسی است! اما واقعیت این رشته فرق میکند. ممکن است شما مدت ها به آموزش زبان و یادگیری زبان انگلیسی پرداخته باشید و حتی تلاش کرده تا آموزش مکالمه سریع زبان را فرا بگیرید. اما اکنون به دنبال راه درآمد جدیدی هستید. بنابراین سایت ادنا انگلیش کلاب به کمک شما آمده است و در ادامه فرصت های متفاوت و گوناگونی را معرفی میکند تا بتوانید درآمد قابل توجه و خوبی در این رشته داشته باشید.

رونوشت برداشتن

به این روش درآمدزایی در زبان انگلیسی اصطلاحا Transcription می گویند. اگر شما در زمینه لیسینینگ زبان حرفه ای بوده و مهارت دارید، میتوانید از این روش استفاده کنید. در واقع شما یک فایل صوتی انگلیسی را از کارفرما گرفته و پس از گوش دادن به آن، محتوای شنیده شده را به متن تبدیل میکنید. این روش درآمد زایی هنگام کار با شبکه های خبری که مصاحبه انگلیسی انجام میدهند یا سایت های آنلاین خبرگزاری بسیار کارآمد است.

همکار مکالمه

افراد بسیاری هستند که درصدد یادگیری زبان انگلیسی بوده و نیاز به فردی جهت تقویت مکالمه خود دارند تا بتوانند نمره آیلتس برای مهاجرت خود را بالا ببرند. حتی به دنبال بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت هستند که بتوانند مرتب با وی در ارتباط باشند. بنابراین شما میتوانید با چنین افرادی آشنا شده و در جهت بهبود مهارت اسپیکینگ آنها درآمد خوبی از زبان انگلیسی داشته باشید. همچنین شما میتوانید با ادنا انگلیش کلاب در ارتباط بوده و به راحتی مکالمه انگلیسی خود را قوی کنید.

تولید محتوا انگلیسی به شکل متن

یکی دیگر از راه های درآمد از زبان انگلیسی تولید محتوا میباشد. از زبان انگلیسی کسب و کارهای اینترنتی این روزها به شدت محبوب شده و موسسات و آموزشگاه های مختلفی سایت شرکتی و مخصوص به کار خود را دارند. همچنین وب سایت های خود را به صورت دو زبانه طراحی می کنند. یکی از این زبان ها، زبان انگلیسی میباشد و بر طبق آن باید محتوای وبسایت و متون آن نیز انگلیسی نوشته شود. چنانچه شما در زمینه نوشتاری انگلیسی مهارت داشته باشید، میتوانید برای سایت های گوناگون، محتوای متنی یکتا تولید کنید و حتی با کارشناسان مربوطه سایت و سئو همکاری سودمند و پردرآمدی داشته باشید.

تولید پادکست انگلیسی

در این بخش سایت ادنا انگلیش کلاب روشی جذاب و مهیج جهت درآمد از زبان انگلیسی را معرفی میکند: یکی دیگر از راه های درآمد از زبان انگلیسی تولید پادکست می باشد. افراد مختلفی وجود دارند که تنها با شنیدن مبحثی میتوانند آنرا به خوبی فرا گیرند. بنابراین شما میتوانید با تهیه دوره ای صوتی در قالب پادکست درآمد مشخص و مناسبی از زبان انگلیسی داشته باشید. شما میتوانید انواع پادکست انگلیسی در شاخه های مختلف انگلیسی تولید کنید. برای مثال؛ پادکست دوره مکالمه زبان انگلیسی مخصوص مهاجرت، لغات، گرامر و انواع جملات کاربردی روزمره. برای تهیه پادکست استاندارد و پرفروش، شما نیاز به میکروفون قوی برای شروع کار نخواهید داشت. شما میتوانید از میکروفون هنذفری و نرم افزار Voice Recorder موبایل خود استفاده کرده و به راحتی از این روش تولید محتوایی درآمدزایی کنید.


روش متفاوت کپی رایتینگ

منظور از این روش این نیست که متن و محتوای دیگر وب سایت ها را ترجمه کرده و به فرد دیگری بدهید، بلکه باید متن و محتوایی یکتا تولید کرده تا وب سایت و شرکتی که با آن کار میکنید به واسطه متن خاص نوشته شده توسط شما به فروش و تبلیغی موثر برسد و از دیگر رقیبان خود سبقت گیرد. در روش کپی رایتینگ، شما باید به گونه ای بنویسید تا مشتریان و مخاطبان سایت و شرکت را راضی کنید تا آن محصول یا خدمات را تهیه کنند و بر اساس آن به دلیل سختی کار، در آمد بالاتری نیز برایتان خواهد داشت.

وب سایت مخصوص و آموزشی زبان انگلیسی بسازید

ممکن است شما دوست داشته باشید تا کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنید و از علم خود به عنوان سرمایه استفاده کنید. بنابراین سایت آموزشی زبان خود را تاسیس کرده و دوره های آموزشی زبان انگلیسی را در دسته بندی های مختلف و برای تمامی سطح ها آپلود کنید. همچنین میتوانید اصطلاحات عامیانه از میان فیلم و سریال انگلیسی، لغات کاربردی آزمون آیلتس و تافل را قرار داده. یک پکیج زبان انگلیسی مهاجرت منحصر به فرد تدارک ببینید و تمامی این دوره ها و اطلاعات کاربردی را در قالب مبلغی مشخص به فروش برسانید.

استفاده از شبکه های اجتماعی و مجازی

سایت ادنا انگلیش کلاب روش جذاب و کاربردی دیگری برای افرادی که علاقمند به دوربین و محیط های اجتماعی هستند را در ادامه معرفی میکند: اگر شما جزو کسانی هستید که در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب اکانت فعالی دارید، این روش درآمدزایی برایتان قرار داده شده است. شما میتوانید با تهیه کلیپ یا ویدئوهای 1 الی 5 دقیقه ای در قالب موضوعات متفاوت انگلیسی از جمله دوره مکالمه روزانه انگلیسی فشرده مهاجرت، محتوای آموزشی، جذاب، شاد درست کنید. در حین آموزش به افراد، آنها را به سمت خریدن دوره آموزشی و ارتباط با خودتان سوق دهید. بنابراین درآمد بالایی از طریق فروش، آموزش و تبلیغات موثر به دست خواهید آورد.

ترجمه در یک لحظه

حتما تا به حال شده که تلویزیون تماشا کرده و مصاحبه خبری زنده ای را دیده باشید که فردی انگلیسی زبان به همراه یک مترجم در حال صحبت با مجری یا خبرنگار است. اگر شما مهارت لیسینینگ یا شنیداری قوی دارید، میتوانید در این شاخه فعالیت کنید و درآمد بسیار بالایی کسب کنید. اما دقت داشته باشید فردی که در این شاخه بخواهد مشغول شود باید علاوه بر مهارت شنیداری، فن بیان قوی در زبان فارسی و انگلیسی داشته باشد. شما میتوانید جمله بندی دقیق در صحبت خود اعمال کند و در حین کار فردی امانت دار و راست گو باشد. این را باید بدانیم که در هر رشته و شغل، ملاک کسب درآمد، علاقه و پشتکار آن فرد است. برای رسیدن به هدف والایی که مد نظر دارد باید راه های مختلف مربوط به شغل خود را مورد آزمون و خطا قرار دهد. هنگام برخورد با مشکلات و شکست خوردن در هر بخش ناامید نشود. سایت ادنا انگلیش کلاب با ارائه محتواهای بروز و بسیار کاربردی زبان انگلیسی، همواره میکوشد تا در جهت یادگیری افراد در زمینه زبان انگلیسی نقش بسیار موثر و بسزایی داشته باشد.