مقدمه 

آیا تا کنون کتاب تاپ ناچ را خریداری کرده اید؟ آیا می دانید؟ کتاب Top Notch چه فوایدی دارد؟ ما در این مقاله سعی داریم در مورد کتاب تاپ ناچ و فواید آن اطلاعات لازم را برای کسانی که قصد فراگیری زبان انگلیسی را دارند، گردآوری کنیم. امیدواریم بتوانیم به درستی شما را با این کتاب آشنا کنیم تا بتوانید این کتاب را یا مقرون به صرفه ترین قیمت خریداری کنید. کتاب تاپ ناچ به شما آموزش سریع مکالمه زبان را یاد می دهد تا بتوانید آیلتس برای مهاجرت را دریافت کنید، و با بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت آشنا شوید. دوره مکالمه زبان انگلیسی مخصوص مهاجرت در این کتاب به طور دقیق آموزش داده شده است. بنابراین بهترین روش برای فراگیری زبان انگلیسی برای متقاضیان خواهد بود، در ادامه مطالب ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

کتاب تاپ ناچ چیست؟

در واقع کتاب تاپ ناچ یک دوره ترمی مکالمه زبان انگلیسی می باشد که مختص به جوانان سطح مبتدی و ورودی، و بزرگسالان خواهد بود که دارای دو سطح است. زبان آموزانی که قصد برقراری ارتباط تاپ ناچ موفق و با اعتماد به نفس با سایر افراد دارند می توانند با خواندن این کتاب آماده انگلیسی صحبت کردن، شوند. تاب ناچ ثابت کرده است که زبان آموزان به اوج کارآمدی و شایستگی در صحبت کردن زبان انگلیسی خواهند رسید.

اجزای کلیدی طراحی سیستم آموزشی Top Notch

همان طور که مستحضر هستید امروزه دریافت ایلتس برای مهاجرت به سایر کشور ها الزامی می باشد. کتاب تاپ ناچ شامل پکیج زبان انگلیسی مهاجرت است، که افراد دوره مکالمه زبان انگلیسی مخصوص مهاجرت را در این کتاب آموزش میبینند. مکالمه روزانه انگلیسی فشرده مهاجرت با تمام نکات در کتاب Top Notch برای زبان آموزان آموزش داده شده است. و اما اجزای کتاب Top Notch عبارتند از:

درس های دو صفحه ایی مختصر و مفید

در کتاب تاپ ناچ هر دو صفحه برای ارائه درس در یک جلسه طراحی می شود. در واقع در هر درس گرامر، کلمات جدید و اصطلاحات اجتماعی و کاربردی در قالب یک محتوای چهارگانه ارائه خواهد شد و یک فضای آموزشی شاداب و متنوع برای زبان آموزان به وجود خواهد آمد. مکالمه روزانه انگلیسی فشرده مهاجرت در کتاب تاپ ناچ به زبان آموزان کمک می کند که پیشرفت خود را مشاهده کنند. هر جلسه آموزشی تاپ ناچ شامل تمرین های کنترل شده و آزاد زبان آموزان است، که با استفاده از آن توانایی خود را در استفاده از کلمات جدید، گرامر و زبان اجتماعی اثبات خواهد کرد. همچنین این موضوع باعث ارتقای اعتماد به نفس و تقویت متقاضی در مکالمه دقیق و صحیح خواهد شد.

زبان واقعی

یکی از اجزای مهم بیان درست قرارگیری زبان آموز به طور موثر در معرض انگلیسی طبیعی و معتبر است تا بتواند آیلتس انگلیسی مهاجرت را فرا بگیرد شایان ذکر است که همه مدل های مکالمه تاپ ناچ دارای این خصوصیت می باشند.

محتوای کاربردی

کتاب تاپ ناچ دارای تمرین سیستماتیک زبان کاربردی است در واقع در این کتاب یاد می گیرید، که چگونه به افراد بگویید بهتر است تا تاکسی بگیرند یا سوار اتوبوس شوند؟ چگونه با دوستان خود در مورد آخر هفته صحبت کنید؟ به چه صورت سر میز، درخواست غذا کنید؟ چگونه از لباس های یک شخص تعریف کنید؟ در واقع زبان کاربردی، موارد بالا هستند که باعث آموزش سریع مکالمه زبان در افراد می شود.

مکالمات مدل قابل حفظ کردن

آموزش سریع مکالمه زبان باید طوری باشد که قابل حفظ شدن باشد در مکالمه فشرده زبان انگلیسی مخصوص مهاجرت به طور کامل احتیاجات ارتباط اجتماعی و کاربردی برطرف شده است. این مکالمه در ابتدا مطابق راهنما و سپس به صورت قالب آزاد و شخصی در هر کلاس به طور فشرده تمرین خواهد شد.

گرامر پشتیبان زبان آموز

پکیج زبان انگلیسی مخصوص مهاجرت شامل گرامر دقیق و واضح و شناختی با به کارگیری معانی، فرم‌ ها و کاربرد ها است. برای این روش نمودار هایی با دارا بودن مثال ها و الگوها ارائه داده شده است. این الگو ها در سطح فهم زبان آموز می باشند. شایان ذکر است که این روش، کار معلمان را در مرحله آمادگی برای درس راحت تر خواهد کرد. همچنین نمونه کارهای قابل فهم برای آمادگی آیلتس برای مهاجرت در اختیار زبان آزمون قرار داده شده است.

مزایا و معایب کتاب تاپ ناچ

کتاب تاپ ناچ یکی از کتاب های آموزش زبان انگلیسی است، که دارای مزایای زیادی برای افراد است، از مهم ترین مزایای این کتاب آموزش سریع مکالمه زبان، آماده شدن برای آزمون آیلتس برای مهاجرت، دوره فشرده مکالمه زبان انگلیسی مخصوص مهاجرت و مکالمه روزانه انگلیسی فشرده مهاجرت می باشد. شاید یکی از معایب کتاب Top Notch قیمت آن باشد که باید گفته شود در مقابل مزایای این کتاب قیمت آن مبلغ ناچیزی خواهد بود. زیرا افراد می توانند در منزل خود آموزش های لازم برای آماده شدن در آزمون آیلتس مهاجرت فرا بگیرند.

چرا کتاب تاپ ناچ؟

حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید کتاب Top Notch را خریداری کنیم؟ در واقع باید گفته شود که این کتاب نسبت به سایر کتاب جامع تر و راحت تر است و آموزش ‌های دقیق در آن آورده شده است.

از کجا کتاب تاپ ناچ را خریداری کنیم؟

برای خرید کتاب تاپ ناچ باید به مراکز معتبر و با سابقه مراجعه کنید تا بتوانید اصل کتاب Top Notch را با قیمت مناسب خریداری کنید.

کتاب Top Notch چند سطح دارد؟

در اصل کتاب Top Notch شامل سطح مبتدی تا سطح حرفه ای برای تمام متقاضیان و زبان آموزان خواهد بود.

روش های خرید کتاب تاپ ناچ

برای خرید کتاب تاپ ناچ می توان به دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام کرد زیرا علاوه بر روش حضوری، سایت فروش این کتاب نیز را اندازی شده است که افراد می ‌توانند در منزل خود برای خرید این کتاب اقدام کنند.

خلاصه

همان طور که در مقاله بالا متوجه شدید برای آموزش سریع مکالمه زبان کتاب تاپ ناچ بهترین پیشنهاد می باشد که شامل پکیج آموزش زبان مهاجرت است، و افراد می ‌توانند با استفاده از آن دوره مکالمه زبان انگلیسی مخصوص مهاجرت را پشت سر بگذارند و برای آیلتس برای مهاجرت آماده شوند در واقع این کتاب بهترین استاد اتلیس مهاجرت خواهد بود. کتاب Top Notch دارای یکسری اجزای کلیدی است که در مقاله بالا به آن ها اشاره شده بود.

دانلود کتاب دانش آموز و کتاب کار

Top Notch Fundamentals A (حجم: 31 مگابایت)

دانلود فایل های صوتی کتاب دانش آموز (حجم: 84 مگابایت) دانلود فایل

PDF کتاب مدرس – Teacher’s Book (حجم: 4 مگابایت)