بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت

آیلتس از مدارک موردنیاز برای مهاجرت در هر زمینه‌ای اعم مهاجرت تحصیلی، کاری و حتی مسافرت تفریحی می‌باشد.بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت به این خاطر برای قبولی در آزمون آیلتس حتما باید دوره‌های آموزش زبان انگلیسی را بگذرانید همراه با بهترین استاد آیلتس که مهارت و تخصص لازم را دارد، تا بتواند در این‌ مسیر به شما کمک کند. و بتوانید در آزمون آیلتس نمره‌ای بالاتر از پنج بگیرید. طبیعتا این قانون وجود دارد که برای اینکه به موفقیت در هر زمینه ای برسید باید راهنمایی مجرب و متخصص در آن زمینه داشته باشید راهنمایی که خودش مسیر را از قبل به خوبی و با موفقیت طی کرده باشد تا بتواند بی‌کم و کاستی شما را به مقصد برساند.

مدرک آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟

بسته به اینکه برای چه هدف و مقصودی تصمیم به مهاجرت دارید می‌توانید نوع مدرک آیلتس خود را انتخاب کنید و در آن زمینه شرکت نمایید تا مدرک آیتلس را در نمره عالی اخذ کنید. مدرک ایلتس ویژگی‌هایی دارد، که با توجه به این ویژگی‌ها باید مدرک موردنظر خود را دریافت کنید. شما با انتخاب بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت میتوانید دوره‌های زبان انگلیسی را بگذرانید سپس با شرکت در آزمون آیلتس، مدرک موردنظر خود را دریافت نمایید.

انواع مدرک آیلتس:

  1. مدرک آیلتس جنرال: یکی از ویژگی‌های مدرک آیلتس جنرال یا همان مدرک آیلتس عمومی این است که قصد مهاجرت کاری، زندگی، یا سفر توریستی یا تحصیل در مقطع پایین‌تر از کارشناسی دارند از دیگر ویژگی‌های مدرک آیلتس جنرال این است که سطح زبان شما را در زمینه‌ی تعامل و زندگی روزمره می‌سنجد تا قابلیت ارتباط برقرار کردن افراد با دیگران را تعیین نماید. از دیگر ویژگی‌های آن، این است که آیلتس جنرال به صورت کامپیوتری انجام نمی‌شود بلکه این آزمون به همان شیوه‌ی سنتی یعنی کاغذی برگزار میگردد.
  2. آیلتس آکادمیک: یکی از ویژگی‌های آیلتس آکادمیک این است که بیشتر در حیطه‌ی تخصصی، درسی و دانشجویی می باشد و کمتر در زمینه‌ی تعاملات بین فردی و زندگی روتین اجتماعی می‌پردازد. البته در بسیاری از مهاجرت‌های کاری کارفرمایانی هستند که تاکید به ارایه‌ی مدرک اکادمیک دارند. مواردی از این‌مشاغل را می‌توان پزشکی، داروسازی، پرستاری اشاره کرد. مدرک آکادمیک آیلتس برای کسانی که قصد مهاجرت تحصیلی در زمینه‌ی کارشناسی و مقاطع بالاتر دارند کاربرد دارد. با توجه به توضیحات این بخش، باید توجه کنید که بسته به نوع مهاجرتی که قصد آن را دارید چه مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، جاب افر و سایر موارد باید برای مدرک آیلتس خود اقدام نمایید اول آموزش کافی از بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت بگیرید سپس در آزمون آیلتس شرکت کنید تا مدرک خود ارائه نمایید.

منظور از انتخاب بهترین استاد آیلتس چه می‌باشد؟

در انتخاب بهترین استاد آیلتس باید دقت کافی به خرج دهید چرا که خیلی‌ها برطبق متد قبلی کار می‌کنند و یا فکر می‌کنند که با همان روش تست‌زنی سابق می‌توانند شما را به نمره‌ی مطلوب برسانند و بعضی از افراد هم فکر می‌کنند که خودشان به‌تنهایی زبان بخوانند برای قبولی و گرفتن نمره‌ی آیلتس موردقبول کفایت می‌کند درحالی که با توجه با شیوه‌های جدید در آموزش زبان انگلیسی و یادگیری در چهار مهارت متفاوت که تکمیل کننده‌ی هم می‌باشند باید با آموزش بهترین استاد انجام گیرد تا موفق شوید. مدرک آیلتس از اعتبار بین‌المللی برخوردار است می‌توان برای مهاجرت به هر کشوری این مدرک را ارائه کرد تا روند مهاجرت به‌خوب طی شود. برای اینکه در آزمون آیلتس شرکت کنید بهتر است که در کلاس‌های مربوط به آموزشگاه‌های معتبر زبان انگلیسی شرکت کنید، آموزشگاه‌هایی در سراسر کشور باتوجه به استانداردهای سازمان سنجش وجود دارند به شما در این راستا کمک و راهنمایی می‌نمایند. در این اموزشگاه‌ها قبل از ورود به شرکت در کلاس‌ها از شما آزمون تعیین سطح گرفته می‌شود تا سطح تسلط شما بر زبان انگلیسی سنجیده شود، و مشخص گردد که کدام سطح برای اموزش شما و تسلط قبولی تان در آزمون موثرتر می‌باشد. بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت

باید برای انتخاب بهترین استاد آیلتس درجهت مهاجرت به چه ویژگی‌شهایی دقت کنیم؟

  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های استاد خوب برای آیلتس این می‌باشد که درخواست کنید از آموزشگاه نمرات زبان‌آموزان او را در سال‌های قبل به شما نشان دهند و از میزان موفقیت و تعداد قبولی دانش‌آموزان آن مدرس متوجه می‌شوید که از بهترین استاد به شمار می آید یا نه. هرچقدر تعداد قبول شدگان با نمرات خوب، بیشتر باشد استاد آیلتس موفقی به شمار می آید.
  • بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت کسی که فارغ التحصیل از دانشگاه معتبر می‌باشد و به‌علاوه سابقه کاری بالایی داشته باشد، سابقه کاری بالا، نشان‌دهنده‌ی تجربه‌ی بالای او می‌باشد در نتیجه بازخورد خوبی در تدریس و نتیجه‌ی نهایی خواهد داشت. یکی از بهترین استاد آیلتس کسی می‌باشد که هر سوالی داشته باشید پاسخگو باشد و با دانش بالایی که دارد بتواند به درستی و براساس دانش خود آن را جواب دهد، تا شما براساس علم درست زبان انگلیسی را یاد بگیرید.
  • برای اینکه متوجه شوید که استاد انتخابی شما برای تدریس زبان آیلتس مهاجرت، استاد خوبی می‌باشد در آموزش خود خلاقیت داشته باشد و از شیوه‌ و روش روز عصر حاضر برای تدریس استفاده کند تا بتواند بهترین و راحت‌ترین یادگیری زبان انگلیسی را در دسترس شما قرار دهد.
  • بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت کسی است که تسلط کامل در آموزش و تست‌ها و موضوعات آزمون آیلتس داشته، و براساس سوالات به‌روز احتمالی آزمون آیلتس به شما تدریس نماید.
  • نوع منابع و فایل‌هایی که استاد آیلتس انتخاب می‌کند تا تدریس نماید خیلی تاثیرگذار است اگر منابع خوب و باتوجه به استاندارد‌های روز انتخاب شود یعنی این فرد تسلط کاملی بر تدریس دارد و از آگاهی و بار علمی کافی در انتخاب منابع انگلیسی و آموزش برخوردار است.
  • بهترین استاد آیلتس کسی است که قبل از آنکه با شما جلسات و دوره‌های آموزش زبان انگلیسی را برگزار کند، یک جلسه‌ی مشاوره با شما داشته باشد تا از سطح زبان انگلیسی شما آگاه شود و به‌علاوه باتوجه به شرایط‌‌‌‌‌‌‌تان یک برنامه‌ریزی جامع انجام دهد، زیرا هر فردی براساس شرایط و روحیات خود برنامه‌ی یادگیری مخصوص به خود را دارد و این امر، کاری طبیعی قلمداد می‌شود.
  • در انتخاب بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت استادی را انتخاب کنید که یک برنامه‌ریزی مشخص و منظم برای تدریس داشته باشد و از پراکندگی در برگزاری جلسات به‌دور باشد و به‌علاوه هدف مشخصی را دنبال کند، تا شما بتوانید مرحله‌به‌مرحله، کاملا تکاملی مسیر را برای یادگیری طی کنید.
  • یک استاد خوب باید کلاس آموزشی او قابلیت برگزاری به صورت حضوری و آنلاین داشته باشد تا شما بتوانید در صورت مشغله‌ی کاری، با کلاس‌های آنلاین هماهنگ تر باشید.
  • یکی از مواردی که می‌توان بهترین استاد آیلتس را انتخاب کرد، این است که آن استاد خودش آزمون آیلتس را گذرانده باشد و نمره‌ی خوبی گرفته باشد به‌علاوه باید مهارت کافی در تدریس آیلتس داشته باشد.
  • لازم‌ نیست استادی که به شما تدریس می‌دهد Native باشد یعنی زبان مادری او انگلیسی باشد استادی که نیتیو به معنای این نیست که خوب تدریس می‌کند راه و مسیر شما با کسی که نیتیو است فرق دارد، باید کسی به شما تدریس کند که مدرس باشد مهارت کافی برای تدریس داشته باشد و شیوه‌های آموزش را خوب بداند، به‌علاوه تخصص بالایی در زمینه آموزش داشته باشد.

آیلتس برای مهاجرت

اگر می‌خواهید مهاجرت کنید و وارد کشوری شوید برای پیشرفت کاری، مالی و حتی زندگی کردن در محیطی امن و پر از آرامش یکی از قدم‌ها و همچنین از مدارک مورد نیاز، اخذ آیلتس برای مهاجرت است. چه مهاجرت شما در زمینه تحصیلی یا کاری یا جاب¬آفر و سرمایه‌گذاری و سایر موارد باشد باید مدرک آیلتس را ارائه نمایید.

در آزمون آیلتس چهار مهارت مورد امتحان قرار می‌گیرد:

  1. مهارت خواندن
  2. مهارت شنیداری
  3. مهارت مکالمه
  4. مهارت نوشتن

میزان نمره بندی آیلتس بین عدد صفر تا عدد نه می‌باشد.

عدد صفر به منزله پایین بودن سطح زبان انگلیسی، و نمره نه به منزله بالاترین نمره و سطح می‌باشد. در بین نمره صفر و نه، نمره پنج به معنی سطح متوسط و نمره شش به بالا به معنی عالی بودن تسلط شما به زبان انگلیسی است. مدرک آیلتس برای مهاجرت از اعتبار بین‌المللی برخوردار است که می‌توان برای مهاجرت به هر کشوری این مدرک را ارائه نمود. برای مهاجرت به کشورهایی چون انگلیس، کانادا، استرالیا، نیوزیلند باید در امتحان آیلتس شرکت و نمره سطح قبولی مخصوص به آن کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید را دریافت کنید، چرا که هر کشوری برای پذیرش مهاجرانش شرایط نمره قبولی مخصوص به خود را دارد. برای اینکه در آزمون آیلتس شرکت کنید بهتر است که کلاس‌های مربوط به آموزشگاه‌های معتبر زبان انگلیسی شرکت کنید، آموزشگاه‌هایی در سراسر کشور با توجه به استانداردهای سازمان سنجش وجود دارند که به شما در این راستا کمک و راهنمایی می‌نمایند.در این آیلتس برای مهاجرت قبل از ورود به شرکت در کلاس‌ها از شما آزمون تعیین سطح گرفته می‌شود تا سطح تسلط شما بر زبان انگلیسی سنجیده شود، و مشخص گردد که کدام سطح برای آموزش شما و تسلط و قبولی‌تان در آزمون مؤثرتر می‌باشد.

انواع مدرک آیلتس

بسته به اینکه چه هدف و مقصودی تصمیم به مهاجرت دارید می‌توانید نوع مدرک آیلتس خود را انتخاب کنید و در آن زمینه شرکت نمایید و آیلتس برای مهاجرت بگیرید.

مدرک آیلتس انواعی دارد که به دو بخش تقسیم می‌شود:

مدرک آیلتس جنرال:
مدرک آیلتس جنرال یا همان مدرک آیلتس عمومی برای افرادی خوب می‌باشد که قصد مهاجرت کاری، زندگی، یا سفر توریستی یا تحصیل در مقطع پایین‌تر از کارشناسی دارند زیرا مدرک آیلتس جنرال برای مهاجرت در زمینه تعامل و زندگی روزمره را می سنجد تا قابلیت ارتباط برقرار کردن افراد با دیگران را بسنجند. معمولاً آیلتس برای مهاجرت به صورت کامپیوتری انجام نمی‌شود بلکه این آزمون به همان شیوه سنتی یعنی کاغذی برگزار می‌گردد.
آیلتس آکادمیک:
آیلتس آکادمیک بیشتر در حیطه تخصصی، درسی و دانشجویی مربوط می‌شود و کمتر در زمینه تعاملات بین فردی و زندگی روتین اجتماعی می‌پردازد، البته در بسیاری از مهاجرت‌های کاری کارفرمایانی هستند که تأکید به ارائه مدرک آکادمیک دارند. مواردی از این‌مشاغل را می‌توان پزشکی، داروسازی، پرستاری اشاره کرد مدرک آکادمیک آیلتس برای کسانی که قصد مهاجرت تحصیلی در زمینه کارشناسی و مقاطع بالاتر دارند کاربرد دارد.


اخذ مدرک آیلتس برای مهاجرت به کانادا:

دولت کانادا کم‌ترین مقدار نمره آیلتس برای مهاجرت را برای پذیرش مهاجران تعیین کرده است که البته باتوجه به نوع ویزای شما نمره آیلتس مربوط متغیر می‌باشد.

نمره آیلتس آکادمیک موردنیاز در دانشگاه‌های مختلف کانادا به شرح زیر است:

  • دانشگاه تورنتو برای مقاطع تکمیلی هفت و برای مقاطع کارشناسی شش ونیم می‌باشد.
  • برای آموزشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه‌های مک گیل و مک مستر، آلبرتا برای هر دو مقطع کارشناسی و تکمیلی نمره شش ونیم موردنیاز است.
اخذ مدرک آیلتس برای مهاجرت به نیوزلند:
  • نیوزلند هم شبیه کانادا گرفتن مدرک آیلتس مهم می‌باشد، این مدرک بیانگر قابلیت و توانایی و تسلط شما به زبان انگلیسی می‌باشد. حداقل نمره مورد نیاز در زمینه آیلتس باتوجه به نوع ویزای مهاجرت شما می‌باشد. میزان معمول آن شش ونیم می‌باشد.
اخذ مدرک آیلتس برای مهاجرت به انگلیس:
  • انواع آیلتس از طریق اداره مهاجرت انگلیس قابل قبول می‌باشد. افراد با توجه به ویزایی که قرار است که بگیرند، آیلتس مربوط به آن را اخذ می‌نمایند.
  • برای ویزای تحصیلی در تمام مقاطع نمره پنج ونیم کفایت می‌کند و در ویزایی که نیاز به اخذ مدرک آیلتس برای مهاجرت جنرال عمومی می‌باشد حداقل نمره، هفت می‌باشد.
اخذ مدرک آیلتس برای مهاجرت به استرالیا:
  • در این کشور هم شبیه سایر کشورها بستگی به نوع ویزایی که برای مهاجرت انتخاب می‌کنید نوع مدرک آیلتس و نمرات آن متفاوت می‌باشد.
  • برای ویزای دانشجویی به دانشگاه‌های استرالیا پنج ونیم می‌باشد و حداقل نمره برای سایر ویزاها
  • نمره شش به بالا کفایت می‌کند.
فرق آیلتس جنرال و آیلتس فلان:
  1. فرق آیلتس جنرال با آیلتس فلان در ریدینگ و رایتینگ آن می‌باشد یعنی ریدینگ و رایتینگ آیلتس جنرال به‌طور اختصاصی و کاربردی‌تر آموزش و پرداخته می‌شود.
  2. برگزاری آزمون در هر دو متفاوت می‌باشد در آزمون آیلتس جنرال به شیوه کاملاً سنتی یعنی کاغذی انجام می‌شود و در آزمون آیلتس آکادمیک آزمون به شیوه کامپیوتری انجام می‌گیرد.
  3. در محتوای متن‌های امتحانی ارائه شده متفاوت می‌باشند، یعنی فردی که در زمینه آکادمیک و تخصصی می‌خواهد امتحان آیلتس آکادمیک شرکت کند باید از تمام لغات و الفاظ مربوط به آن رشته آگاه و تمرین کرده باشد تا بتواند در امتحان هم تمرکز و هم تسلط کامل داشته باشد.
  4. شیوه نمره دهی در آیلتس برای مهاجرت آیلتس آکادمیک و  جنرال در قسمت‌های مختلف Listening ،Speaking و Writing یکسان است اما در بخش ریدینگ باهم فرق دارد. نمره خام شما در دو مدرک در قسمت ریدینگ متفاوت می‌باشد.
  5. معمولاً امتحان آیلتس جنرال راحت‌تر از آیلتس آکادمیک می‌باشد چرا که آیلتس آکادمیک تخصصی‌تر می‌باشد، برفرض مثال نوشتن یک قسمت تخصصی به‌مراتب از نوشتن یک بخش ساده جنرال سخت‌تر می‌باشد.
  6. باید دقت داشته باشید که مصاحبه آیلتس برای مهاجرت یک هفته بعد از آزمون کتبی آیلتس می‌باشد یعنی ده روز بعد از آزمون کتبی به شما ایمیلی مبنی بر مصاحبه حضوری فرستاده می‌شود.
هزینه آیلتس:
هزینه آزمون آیلتس برای مهاجرت در سراسر جهان از ۲۱۰ دلار تا ۲۵۰ دلار متغیر می‌باشد که در ایران ۲۲۰ دلار محاسبه شده که با توجه به میران کاهش و افزایش دلار در ایران به قیمت تومان متغیر می‌باشد.
نتیجه گیری:
باتوجه به مطالب و توضیحات بالا، باید برای گرفتن مدرک آیلتس، حتما بهترین استاد آیلتس برای مهاجرت انتخاب کنید، و برای انتخاب یک استاد خوب، باید به ویژگی‌های آن دقت کنید و تمام این خصایص را در او بیابید تا بتواند شما را برای موفقیت راهنمایی و کمک نماید.